About me


My Name is Sui Princess♡ aka. black-sui.
I live in Germany
I love japanese fashion especially with Swankiss ꒰๑❛▿❛ ॢ̩꒱.
I am in love with my husband he is from America, he seriously is the best in my whole life *Dream mode on*
My idols are
♡Saaya♡,♡Mimi♡,♡Hikapu♡ and ♡Suzunyan(◌ॢ•ω•◌ॢ).
This blog is about my life, fashion and other things which interest me.
Want to know more about me? Read my FAQ!

Subscribe


bloglovin

Followers

Visitor Counter

Sui@Instagram

Himena Ousaki~ Chuu


Popular Posts

Sponsors


Himecastle
Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe
Mart of China

Blog Archive

Powered by Blogger.

My Melody in ear- Headphones and Jesus Diamante


Heute sind direkt 3 Päckchen angekommen ^--^ Einmal meine Weihnachtskugeln.
 Meine neuen My Melody Kopfhörer:

Sie passen perfekt zu meinem Hello Kitty Mp3 Player <3

sowie endlich meine Jesus Diamante Schuhe *_* Sie sind so wunderschön und passen (für Jelly auch ein Foto mit Tattoo *-*)

Außerdem habe ich mir dieses Kleid von Liz Lisa auf Ebay ersteigert für 26 Eur ;)

Es hat lange Arme <3333Wie gefällt es euch ??Ich hoffe es kommt schnell an <33

2 comments:

  1. ah, das kleid it hübsch <3 ich hab so ein ähnliches. Liz Lisa ist eh nie verkehrt *g*

    ReplyDelete
  2. Oh Gott, die Schuhe sind ja der Wahnsinn!!*__*
    Und ich schließ mich dem Kommentar oben an: Liz Lisa ist immer eine gute Wahl~

    ReplyDelete

Newer Post Older Post Home